"Ja, det är våren...."

Nu ska jag äntligen ta mig i kragen och uppdatera er lite....:)

Påsken var väldigt rolig och väldigt hektisk....hade barnbarn här hela helgen,
fast i olika omgångar:



Så här glad är man, när man för första gången sover ensam hos mormor
och morfar....lilla Saga 5 år!

Freja stannade kvar när resten av familjen åkt hem på Annandagen, då
var oxå Ante här.....tyvärr var jag väldigt slarvig med kameran då, vi hade
fullt upp med annat bl a Leklandet i Karlstad, badhuset (2 ggr), besök hos
små tremänningar, pizzalunch på stan och besök i leksaksaffären...:)
Här är i af en suddig bild på F när vi var på loppis sista dagen:



Rena himmelriket tyckte hon...såååå billigt...så nu är hon oxå förstörd säger
morfar...hahhaha...!

Småtöserna gick förstås påskkäring:



På väg till gammelfarmor!

När vi gjorde en biltur för att se om vi kunde hitta några vilda djur, kom
vi till en översvämmad åker:

Det syns lite dåligt men det var massor med svanar + två tranor!
Dessutom såg vi 18 rådjur, en rovfågel av ngn sort och 1 duva....:))

Nu är vårt hus tyst och tomt igen, jag saknar de små....men jag har ju
några på nära håll oxå.....undrar om det inte är dags att börja med de
små promenaderna med Lias igen...hmmm...

Önskar er alla en härlig vår med denna bild:



Kramar


Kommentarer
Postat av: Lill

Hej vännen

Äntligen ett livstecken från Dig ;-) och även dessa små vita i backen. Våren är äntligen på G G G G

Ha det bäst Kramar i mängd

2010-04-12 @ 22:51:56
Postat av: Hilkka

Roligt att du tar tid och skriver ibland... Uppskattas =)

kram Hilkka

2010-04-28 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0