Konsten att skriva mycket om lite...


....är som när en politiker låtit truten gå i ca en halvtimma, och då
upptäcker man att han bara sagt "god dag"....:)
Nu undrar ni väl varför jag skriver detta?
Jag återkommer till det....

Tog en liten skogspromenad i förmiddags, även om vädret inte var
sååå lockande...måste försöka röra på mig även om höfterna skriker.

Den lilla dammen är ganska fin även nu på hösten.

En förhistorisk krabba eller?



Undrar vem som bor här under?
När jag var barn trodde jag att det bodde troll och älvor under alla
mossiga stenar....önskar nästan jag kunde tro det fortfarande....
livet var mycker mera spännande när man var barn....



Och titta här då...:)
Trattisar är jättegoda, men hårdsmälta....man kan inte äta för mkt.



Och HÄR!

Kunde inte låta bli att ta med lite hem:



Tillsammans med lök och ost, blev det en smarrig omelett...nu
ligger den i magen...:)

Och hur var det nu med konsten att skriva/prata länge, om ngt
som kunde sägas i en mening?

"Jag var i skogen och hittade lite svamp till lunchen"!

Ska jag slå mig på politikerbanan tycker ni??

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Finns det svamp än... det var värst. Usch idag var det gråruggigt ute. Hur går det med förkylningar o sånt, här mår vi iaf lite bättre nu. Ha det!

2009-10-21 @ 08:42:32
Postat av: Rita

du verkar hitta svamp jämt

kram

2009-10-21 @ 12:40:50
Postat av: Anonym

Marie: Vi har klarat oss bra ....ändå har vi ju träffat pojkarna flera ggr medan de varit snuviga.

Skönt att ni är bättre nu...kram!

2009-10-21 @ 19:19:27
Postat av: Anonym

Rita: Ja, det är lite konstigt faktiskt....:)

Trattisar kommer nog att finnas en månad till, om det inte blir fööör kallt...ska nog ge mig ut en dag och plocka.

Kram

2009-10-21 @ 19:20:53
Postat av: Hilkka

heh... men du lyckas bra att göra det intressant, det, som du berättar =)

2009-10-21 @ 22:41:01
Postat av: Anonym

Holkka: Tack för det...:)

kram

2009-10-22 @ 07:27:11
Postat av: Kerstin

Ja visst hade du kunnat sagt detta med några ord, men jag lovar på heder och samvete att ditt "svammel" var mycket intressantare än politikersvammel.

Summa summarium! Slå in på politikerbanan du, du kan bli en folkets politiker.

Vackra, mysiga bilder dessutom



Nu ska jag förbereda lite svammel i min blogg

2009-10-25 @ 08:50:48
URL: http://farna.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Kerstin: Tack för de vänliga orden....:)

2009-10-25 @ 20:18:58
Postat av: Marina

;-)

2009-10-30 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0