Inte gla´ ida´.....

Nääää, idag är jag INTE glad!
Mina psoriasisutslag poppar upp över hela kroppen nu....:(((
Om det blir lika illa som förra gången, då får jag ha heltäckande
kläder i ett par månader....och då blir det säkert en varm och
skön sommar!
Hoppas jag inte får några prickar i ansiktet den här gången
heller......det skulle ju vara mkt värre....
Det visar sig under veckan hur det blir.

Jag smörjer med kortisonsalva och mjukgörande kräm, bara
solen kommer ska jag börja sola lite....mer kan jag inte göra.
Blir det fööör illa så måste jag söka läkare.



Man får väl tro på , att bakom de svartaste moln finns en sol........!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fy så trist hoppas du får lindrigt. Hoppas på en solig sommar som läker mycket. Har kollat tillbaka, hua så han såg ut pojken, är det borta nu?

Vackra kort som vanligt, du har blicken att se det lilla i naturen ser jag. Måste även skvallra om det jag skrev så kryptiskt om i min blogg.

Vi letade efter drömlägenheten. Nu har vi har hittat den och kommer i höst flytta till Karmansbo till en lägenhet från 1700, fullt modärn men även det gamla (som eldstad tex) bevarat. Kan inte skriva det i bloggen för gubben vill inte att hans mor ska veta så långt i förväg. Ett brukssamhälle med 190 innevånare där allt rör sig runt bruket, museum, turister, hotell och bara 15 km till stugan.

Blir skönt med bara ett hus/ trädgård. Ser fram emot det, bara vi lyckas sälja huset i höst. Hoppas, vore för jäkligt om vi blir tvugna säga ifrån

2009-05-11 @ 17:33:50
URL: http://pellispricken.bloggagratis.se
Postat av: Ia

Grattis till drömlägenheten Kerstin...det låter

ju toppen! Hoppas verkligen att allt går i lås, så ni inte förlorar den.

Jag förstår att ni inte orkar med två hus....vi orkar knappt med ett ens....:))

Jo, Ante är frisk nu, men har många sårskorpor kvar.

kram

2009-05-11 @ 19:12:41
Postat av: eva

men gumman , så trist att det ploppar upp nu till sommaren. hoppas det går över snabbt som attan...

skickar en styrkekram

eva

2009-05-11 @ 19:18:59
URL: http://overlevaellerleva.blogg.se/
Postat av: Ia

Tack Eva....men visst är det typiskt?

Ja, vi kan bara hoppas det går över snabbt....har just smörjt in hela mig i äcklig kortisonsalva...blä!

Kram

2009-05-11 @ 20:04:41
Postat av: wenche

Hallohallo, jag tycker du ska söka läkare redan nu, det är ju inte så bra att sola när man tagit kortison. Köp Aco badolja på apoteket, lägg dig i ett bad i minst tjugo minuter.Det kommer till att blossa upp lite mer men det är bara tecken på att du kommer bli bättre. Försök, sedan kommer jag och stylar, jag löver. Kramen från Wenche

2009-05-11 @ 22:58:00
URL: http://www.nogg.se/wenche
Postat av: Ia

Kul att se dig här...ska testa med oljan, tack för tipset!

Ska fundera lite på vad jag vill ha hjälp med här hemma då....:))

Kram

2009-05-12 @ 10:49:29
Postat av: Ulla

Stackars dig IA,,,tänker på dig.



Kram

2009-05-12 @ 13:37:14
Postat av: Ia

Tack Ulla...idag har det kommit ännu fler suck!

Försöker sola lite lätt, men det är ju så KALLT....kram

2009-05-12 @ 13:51:50
Postat av: Daniel

Ush så irriterande jobbigt!



Hoppas det blir bättre snart!

2009-05-12 @ 14:30:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ia

Tack....ja, man känner sig som en spetälsk när det är som värst....:(

Kram

2009-05-12 @ 15:05:53
Postat av: Elle

Usch , stackars Dej, jag som gnyr över mitt "lilla" eksem på benet ... Jag hoppas det försvinner i o med den här dieten... Tänker på Dej! Kram!

2009-05-13 @ 09:15:28
URL: http://metrobloggen.se/vardagslivetmitt
Postat av: Ia

Hej Elle!

Ja, dieten ska ju avhjälpa det mesta enligt "experterna"....:)

Få se på fredag om man gått ner nåt i vikt oxå.

kram

2009-05-13 @ 10:30:54
Postat av: Karl-Erik i Borensberg



Hej Ia!

Tack för hälsningen, mycket trevligt att få.

Du tycks ha en del att brottas med själv.

Hoppas allt går bra för dig min vän!

kesk

2009-05-13 @ 18:24:17
URL: http://www2.hemsida .net/kesk
Postat av: gunsan

samma med mig de ploppar upp nu pson.får väl hoppas att det måste bli lite värre innan det blir bättre igen! kram p dig

2009-05-13 @ 19:16:38
URL: http://gunsanmyself.blogspot.com/
Postat av: Ia

Tack Karl-Erik...kram

2009-05-13 @ 22:00:21
Postat av: Anonym

Kram på dig själv Gunsan...ja, det är för trist det här....:((

2009-05-13 @ 22:01:42
Postat av: Åsa

Hej Usch va trist! kan det inte hjälpa att sola i solarium??

2009-05-13 @ 22:37:42
URL: http://englamarkochmioapplen.panatet.se
Postat av: Ia

Jo, det skulle nog hjälpa...men tänkte att det skulle bli sol ute nångång, så jag kan sola gratis....:)))

Kram

2009-05-13 @ 22:58:25
Postat av: Åsa

jahaja...

Mamma har annars ett gammalt, med dåliga rör, som du säkert kan låna. Det är också gratis...

2009-05-15 @ 08:12:46
URL: http://englamarkochmioapplen.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0