GRATTIS Isabell!

Och idag fyller vår dotter Isabell år:


GRATTIS Gumman min!

Present kommer lite senare, när vi kommer och grattar Freja.
Hoppas du blir lite firad och får något paket iaf.


I dag är jag egentligen inte alls glad...:((

Upptäckte nämligen i går kväll, att utslagen håller på att sprida

sig upp på halsen....skit oxå!

Om de slår upp i ansiktet, så får jag sitta hemma hela sommaren.

Jag vågar knappt tänka på det ens *snyft*


Har iaf varit i stan och uträttat en massa ärenden.

Hämtade ett paket från Donna i USA...ojoj, säger jag bara!

Sen köpte jag två linnen på Kapp-Ahl....måste ha det under tunikorna
för att dölja prickarna på bröstet....en vitt och ett svart.
Sen till Leksaksaffärn och köpte presenter till Elias och slutligen
till biblioteket och skaffade mig nåt att läsa.
Solen sken så fint när jag kom ut därifrån, så jag strövade runt
lite och knäppte ett par kort:



Det är faktiskt rätt fint här på Kanaltorget!



Och här är kanalen.

Ja, det var väl allt för idag..kramar!


Kommentarer
Postat av: Kajsan Andersson

Det är ju jättevackert ju:) Vet ju inte exakt var du bor, men tror att korten är tagna i Säffle? Kanske helt fel....men vackert. Måste du "täcka" dig när du går ut?....Inte ska du skämmas i alla fall, du är vacker, både utifrån och inifrån, så det så............Kramar och pussar från Kajsan



Glömde: GRATTIS ISABELL:)

2009-05-20 @ 15:28:31
URL: http://www.nogg.se/Kajsan
Postat av: Anonym

Hej Kajsan!

Jodå, korten är från Säffle...jag bor ca en mil utanför.

Jag skäms inte för sjukdomen, men prickarna syns så himla väl och folk glor...:(

Puss o kram Ia

2009-05-20 @ 16:18:03
Postat av: Hilkka

Hej. Synd att du fått utslagen, får du ingen behandling för det? Om det psoriasis du pratar om. Förr i tiden kände jag en man, som solade nåt slags stark solarium ett par minuter åt gången.. men det där kanske är gamla metoder som inte används längre..?? .. Du är duktig på fotografera, så jag hoppas få se flera bilder från Elias kalas ;) på fredag. Hoppas ni får trevligt!! Kram

2009-05-20 @ 16:22:45
Postat av: Anonym

Hilkka: Jodå, ska nog fota på kalaset och sen lägga in det här...jag kan maila alla bilder till dig om du vill!

Ja, det är psoriasis jag har, den småprickiga sorten.

Man solar fortfarande, men tänkte sola hemma under sommaren....

Ha det bra...kram Ia

2009-05-20 @ 19:49:39
Postat av: Hilkka

hej... jo, jag skulle bli jätteglad för bilderna, om du tid och lust att mejla dom :) :) HOppas ni får jättetrevligt imorgon... Ser framemot rapport och bilder =D =D

2009-05-21 @ 22:15:49
Postat av: eva

hej hej vännen

hoppas allt är bra med dig.

nu har svägerska klottrat i min blogg igen haha.

tragiska människa.

hur mår prickarna ? hoppas du inte har det så jobbigt med dom

kram kram

2009-05-22 @ 10:15:45
Postat av: gunsan

du har alltid så fina bilder! snällt att du klickar på mina annonser, skulle sitta jätte bra om man kunde skrapa ihop till en resa till värmen, enbart på folks godhet :-) har ju inte så mycket kosing att jag kan göra det :-( pson ja den är som den är jag har ju geografika utslag,, illrött och just nu är det som "psykklåda" värken är under kontroll,, för utom axeln som är elak mot mig :-( men ha det bäst nu gumman mega kramar

2009-05-22 @ 18:52:46
URL: http://gunsanmyself.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0