Ohoj alla...:))

Här är jag igen....:))
Jo, jag veeet att det är längesen men jag har ingen riktig lust att blogga nu
när sommaren är här och det är varmt och skönt!
Inte har det hänt så mkt heller, iaf inget som kan intressera er....bara det
vanliga livet med alla vanliga händelser och göromål.
Dessutom har jag inte haft med kameran när jag varit ute, så det finns heller inga
roliga bilder att visa....:((

Under helgen har iaf sonen H och hans familj flyttat till stan....Carina har ju ett hus
där och de jobbar båda i stan så de tyckte att det passade bra att bo där.
Ska lägga ut en bild på huset senare.
De som hyrde huset av C har nu flyttat till Brosäter och hyr av Henke istället...
deras bästa kompis ska hyra 2:an, så allt ordnar sig.....:)))

Jag har virkat lite småsaker den sista tiden...bl a en liten Hello Kitty...eller tja,
det blev visst hennes syster Hello Kajsa istället...:)))



Rätt söt ändå eller....??

I år har jag beslutat att inte ha så mkt blommor ute, orkar inte sköta dem
och då är det bättre at inte ha så många.....min blombänk på baksidan:


Nu är det skönt att ha vår lilla "budgetpool" i värmen...även om vattnet är

ganska kallt...brrrr!!

Anton älskar att bada och leka delfin....:))






Han är verkligen ett riktigt "vattendjur"!

Det har varit en underbar kväll....vi grillade och njöt av värmen.
Det kom lite moln framför solen, men det var ändå väldigt skönt.



Jag vågar inte lova ngt med ska försöka uppdatera lite oftare i fortsättningen!
Hoppas ni alla har en underbar sommar.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Svägerskan Lena

Har du börjat virka!!Söt liten grej.

Lena

2009-06-29 @ 09:52:52
Postat av: eva

åhh vad duktig du är att virka...jättesöt ju :-)



det är så varmt,du kan tänka dej vad jag svettas att vara inne och packa i denna hetta haha.

jag ska skicka nya adressen till dig så du vet vart vi finns :-)

hoppas att allt är bra med dej

kram vännen

2009-06-29 @ 11:58:38
URL: http://nyttlage.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jättesöta virkgrejer,,,,,ha det så bra,,,



kram Ulla

2009-06-29 @ 14:17:42
Postat av: Freja

Jag vill ha Hello-Kajsa!!!! Men den ska heta Mimmi istället. Hon är jättesöt! Jag längtar tills jag ska komma hem till er. Och glöm inte bort att jag ska ha den där ryggsäcken. Kan du göra en man åt Hello-Kajsa?

2009-06-29 @ 22:02:03
Postat av: Freja

Han ska ha blåa hängselbyxor!

2009-06-30 @ 08:15:58
Postat av: Anonym

Lena: Ja, jag har fått lust att virka lite, men bara småsaker.....blommot tex....orkar inte mer för fingrarna...:((

Tänk vad vi virkade för 30 år sen...:))

Kram Ia

2009-06-30 @ 09:53:16
Postat av: Anonym

Eva: Förstår att det är jobbig att packa, men skönt att komma därifrån eller hur?

Ja, skicka adressen är du snäll.

Kram Ia

2009-06-30 @ 09:54:54
Postat av: Anonym

Ulla: Ha det så bra själv och hälsa Sture!

Tyvärr blev det ju inget med vår Gbg-resa eftersom jag fick min pso då....vi får ta det till hösten istället...:))

Kram Ia

2009-06-30 @ 09:56:54
Postat av: Anonym

Freja, mormors Gullvippa!

Klart du får Kajsa om du vll ha henne....ska se om jag kan fixa en kille åt henne oxå....:))

Jag längtar oxå tills ni kommer hit, hoppas att mamma snart kan få lite ledigt.

Ska ta fram ryggsäcken med en gång.

Puss och kram/ Mormor

2009-06-30 @ 09:59:13
Postat av: Svägerskan Lena

Hej igen.

Tänkte bara...om barnen vill ha Hello Kitty på något,typ handduk så kan jag brodera det.Titta på min hemsida.

Hoppas ni har det bra trots värmen.Vi kan höras på telefonen.Ring när du känner för det.

Lena

2009-07-01 @ 13:28:16
Postat av: gunsan

kram på dig i Hettan

2009-07-01 @ 13:43:50
Postat av: Anonym

Lena: Vad snäll du är....ska fundera på saken!

Kram

2009-07-03 @ 09:40:30
Postat av: Anonym

Gunsan: Kram på dig sjlv....hoppas allt är ok!

Kram Ia

2009-07-03 @ 09:41:45
Postat av: Kajsan Andersson

Go kväll, nu tycker jag allt att det ärliiite för varmt, svårt att sova, att sitta vid datorn går inte så bra heller, varmt där med!



Hello Kajsa är jättesöt;)



Kramar till dig!

2009-07-03 @ 21:58:43
URL: http://www.nogg.se/kajsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0