Konfirmation, folkrace och födelsedag!

Hallå där alla...dags att uppdatera lite!
Pingsthelgen var det konfirmation......för min brorsson jesper:



Vädret var strålande och det var fint i kyrkan....massor med folk i somriga
kläder.....!
Efteråt blev det kalas hemma hos bror G....svägerskan U hade bakat såååå
mkt gott bröd, tårtor och annat!

Denna helgen var sonen H på folkrace i Eda....det gick rätt bra för honom....
det går framåt för varje tävling!
Tyvärr blev han av med den nya bilen idag....det är ju så på folkrace, att folk får
lämna bud på bilarna och då måste ägarna sälja...:((
De får iaf 6500 kr för bilen. så han gick inte back ekonomiskt  iaf...men nu börjar
jakten på en ny bil!

Barnbarnet Anton följde med oss till Enköping för att gratta Freja, som fyllde
hela 9 år...söta, lilla gumman!
Hon fick bl a en Tamaguchi av oss...av mor o far fick hon ett dockskåp, som
Ante hjälpte henne möblera...:)))



Saga, 4,5 år, hade blivit så lång...och klippt lugg dessutom...så hon var så
olik sig....hon hade dessutom lärt sig hur man poserar...:)))



Lilla Livan, 2 år, är familjens "duktiga flicka"...håller koll på alla.
Hon frågade mig allvarligt: "Har du smörjt?"
Mina psoriasisutslag alltså....som för övrigt har börjat fjälla av och lyser
 så fint rosa/lila...:)))
Här är hon med fint diadem:



Morfar var "godisfe´n" och delade ut klubbor med ett sånt där diadem, men
det får jag inte lägga ut ngn bild av....:)))

Det blir ganska intensivt när vi kommer till Enköping, vi umgås med barnen
nästan hela tiden....det blev besök på McDonalds och affärsrunda med Freja
och Anton för att köpa leksaker.
Här är det datorer som gäller, för morfar/farfar och barnbarnen:



Sen vi kom hem har jag solat lite. bra för min pso...men man ser ingen omedelbar
förbättring inte.....kanske på sikt!!
Vad jag är trött på det här.....hoppas iaf att utslagen är borta innan systersonens
bröllop 1:a augusti.......annars blir det långärmat......

Uppdaterar om ca en vecka igen...kram!





Kommentarer
Postat av: Kajsan Andersson

Vilka fina barn du har fotograferat....riktiga sockergryn allihop. Skickar solen till dig så att du kan läka din psoriasis. Allt gott önskar jag dig min rara vän. Kramar i massor från mig!

2009-06-08 @ 15:56:30
URL: http://www.nogg.se/kajsan
Postat av: Anonym

Du har allt ett riktigt sockergryn du med....:))

Har kikat på din sida.

Tack för att du skickade hit solen, har nu solat i två dagar och på sikt kommer det att hjälpa.

Kramar tillbaka till dig!

Ia

2009-06-09 @ 15:03:03
Postat av: eva

hej hej vännen

vad mycket skoj ni haft.

hoppas att allt bra med dej...

kram

2009-06-09 @ 18:41:15
Postat av: elle

hej!

Full rulle som vanligt ... Det måste vara underbart med barnbarnen...Söta o goa är de allihop.. Hoppas sommaren blir skön för Er .. solen skiner här idag .. men i går när jag var på tur till fredriksamn då regnade det .. men väl i danmark tittade solen mellan molnen.. Väl tillbaka i Sverige så öste regnet ner .. igen.. Ha det gott.. Kram, Elle

2009-06-11 @ 10:14:22
URL: http://metrobloggen.se/vardagslivetmitt
Postat av: Favoritsonen

Nu får du allt uppdatera sidan, annars hänger man ju inte riktigt med i allt som händer... Puss på dig mor... Visst är Vectran fin?

2009-06-13 @ 20:37:29
Postat av: Hilkka

Hej! Va roligt att du uppdaterar. Tycker om att läsa din blogg och titta på bilder. Ni verkar ha fullt upp. Jättefina barnbarn, och vilka vackra ögon Saga har. Du hinner nog få bort din psoriasis till bröllopet. Det måste väl komma riktig sommar snart. Kramar

2009-06-14 @ 09:55:25
URL: http://stunden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att det börjar fjälla lite i alla fall...

Hoppas nu att sommaren kommer med myyyyyycket sol för alla med Pso!!Och min oxå för den delen..

kram

2009-06-15 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0