Vinterland



Nu har verkligen vintern slagit till med full kraft...vackert är det, men jag fryyyser!
Tog en bild från baksidan av huset, solen sken så fint och det glittrade i frosten
som ligger i ett tjockt lager....nu fattas det lite snö bara....

Här kommer helgerna tätt nu, redan fredag igen.
Det blir en lugn helg tror jag, för jag har så gräsligt ont runt ena höften och ner
i låret....har ju förslitningar där, men vet inte om det beror på det....kan iaf inte
stödja riktigt på benet, så jag sitter mest i soffan och läser en deckare.
Inget ont som inte har ngt gott med sig...:)

I går tog vi en tur till Karlstad, det var öppet på Bergvik så vi kikade lite där.
Hittade en jättesnygg gråvit jacka för 199 kr, blev jätteglad för jag behövde
verkligen en ny jacka....den jag hade var köpt på loppis och började bli rätt
sliten.
Ibland så blir jag så snål, fast jag inte alltid behöver vara det.
Det är precis som om jag är fast i gamla tider, när vi hade så dåligt ställt och
barnen var tvungna att gå före.
Vi systrar brukade skratta lite åt mamma, som alltid skulle slita ut sina gamla
kläder....nu börjar jag visst bli likadan *oooops*
Men nu tyckte Anders att jag kunde unna mig ngt nytt, han hade fått en liten
slant för ett förslag som han lämnat in på jobbet.....själv skulle han köpa ett
par jeans, men den vanliga storleken passade visst inte längre *fniss*

I kväll ska vi ha lite mys, det blir räksoppa och lite gott att dricka.
Hoppas att ni alla får en trevlig fredagkväll!
kramar

Kommentarer
Postat av: Marie å vi

Trevlig kväll önskar vi med!

2009-01-02 @ 20:16:51
URL: http://www.familjenekstrom.com
Postat av: marina

Hoppas att er kväll var bra??

Här rullar det på i ilfart som vanligt..Tyvärr är ju inte Jontes PSO under kontroll än, så jag måste nog ringa till hud på onsdag

Åh visst är det kallt?? Vi har just nu -15 ute och +19 inne :-(

Ha d gott kram

2009-01-04 @ 20:19:29
Postat av: L

Gläds med Dig åt Din nya jacka. Vet hur det känns att gå i andras kläder :-(

Önskar Er en riktigt fin mys kväll.

Kramen så klart/L

2009-01-05 @ 16:03:38
URL: http://virrpannans.blogg.se/
Postat av: Kajsan Andersson

Du får ha det så bra, hoppas värken ger med sig, jobbigt att ha det så för dig:(



Nu har ni nog fått snö? Det har vi i alla fall lite!



Kramen från Kajsan

2009-01-07 @ 20:06:57
URL: http://www.nogg.se/Kajsan
Postat av: Kajsan Andersson

Du får ha det så bra, hoppas värken ger med sig, jobbigt att ha det så för dig:(



Nu har ni nog fått snö? Det har vi i alla fall lite!



Kramen från Kajsan

2009-01-07 @ 20:08:29
URL: http://www.nogg.se/Kajsan
Postat av: Kajsan Andersson

Du får ha det så bra, hoppas värken ger med sig, jobbigt att ha det så för dig:(



Nu har ni nog fått snö? Det har vi i alla fall lite!



Kramen från Kajsan

2009-01-07 @ 20:10:27
URL: http://www.nogg.se/Kajsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0