Telefonsamtal och smågrabbar!

Dagen idag blev inte alls som jag hade tänkt mig, men rätt bra ändå....:))
Resan till systerdottern blev inställd p.g.a snöstorm.
I stället pratade jag i telefon med svägerskan L i ca 1.5 timma!!
Vi hade inte träffats på ett tag och hade mkt att ventilera och uppdatera
varann om....jättetrevligt var det....
Nu har vi iaf bestämt att snart träffas och ta en loppisrunda.
Åsa, världen är inte stor.....hon hittade min blogg via dig...:))





Ja, sen åkte jag ner till Andreas o Marie för att passa smågrabbarna medan de  var
till optikern och kollade ögonen.
Pojkarna var lite snuviga men jättesnälla ändå....timmarna gick fort och vi såg på
tv, lekte med bilar och kalasade på bullar.
Jag bad Josef skratta och då fick jag detta smile på bild...visst ser han härlig ut?
Annars gillade han speciellt att gömma sig för mig.....:))
Han berättade massor med hemlisar oxå, tyvärr förstod jag inte allt.



Elias hade nog lite feber , men var så gosig och snäll ändå....fick massor med
kramar o pussar av honom....:)
Han ville helst sitta i knät och titta på mina smycken....dessemellan försökte
han mata mig med bullar och det gick inte alls att låtsas äta....

Nu har vi ätit potäter o sill, vi var så sugna på det...gott var det!
Nu blir det  tv resten av kvällen.....eller tja, jag läser väl en del oxå.....

Få se om vi åker och handlar nånstans i morgon.
Ha en skön kväll...kram

Kommentarer
Postat av: Marie

hehehe! :-D

2009-01-24 @ 22:55:42
URL: http://www.familjenekstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0