Melodifestivalen!

Jaha, ikväll är det dags för första deltävlingen i årets melodifestival!
Inget engagerar svenska folket lika mkt....ja, det skulle ju vara Let's Dance då...:)
Rätt låt går vidare, fel låt går vidare, artisten är jättedålig, artisten har
fula kläder eller ful frisyr, programledaren är snygg/ful/fånig/ bra/har
fula kläder osv....
Själv ser jag oxå med förtjusning på programmet och har åsikter om allting...:))
I slutänden brukar det bli ganska bra ändå.
Ante och jag lyssnade på en snutt av kvällens låtar på AB:s sida igår, och
vi var konstigt nog ense om vilka två som var bäst.
Emilias låt och Fagerlunds...kommer inte ihåf namnen på låtarna.
Få se om det stämmer ikväll när man får höra hela....

Har haft lite ont i magen hela veckan, men följde ändå med syrran B och
hennes dotter till Karlstad....det blev en heldag där och vi hade trevligt.
Fia hade med sig sina två vovvar och det gick jättebra....de är vana att
hänga med överallt och är väldigt väluppfostrade.

Annars har det inte hänt ngt särskilt under veckan.
Ante har besökt oss flera gånger, men har inte sovit här för nu är Carinas
grabbar hos dem.....

Det var allt för idag...kram




Kommentarer
Postat av: susana

Det blir melodifestival här med. Håller med dig om att det finns möe att gnälla på, men det kan inte passa alla. Ha en trevlig kväll

2009-02-07 @ 15:24:04
URL: http://oldss.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag kollade lite me Basse igår..Hur kan dom släppa in en sån som Uggla eller vad hon nu heter i efternamn..Hon kan ju inte sjunga ju!!

2009-02-08 @ 19:36:46
Postat av: L

Hej där min blogg vän!

Ja nog har man åsikter om allt i dessa samanhang, konstigt......näe tycker inte jag. Jag kommer på mej själv att jag sitter och kritiserar hej villt på allt och inget S, men vad gör det.

Allt brukar jämna till sig i slutänden i all fall.

Du får se upp med Ditt magonda, gå inte för länge med det bara innan Du söker hjälp.

Tack för Dina besök hos mig, har ju varit rätt låg nu ett tag men det skall väl bli bättre.

Var rädd om Dig och ha en fin tisdag till en början

Kramen/L

2009-02-09 @ 23:24:50
URL: http://virrpannans.blogg.se/
Postat av: Lill

Hej Du har blivit utmanad



Kram/L

2009-02-11 @ 12:58:20
URL: http://virrpannans.blogg.se/
Postat av: Elle

jag höll på Emilia.... hon var bara såååååå braaaa... Ha det gott vännen.. Kram!

2009-02-12 @ 17:41:15
URL: http://metrobloggen/vardagslivetmitt
Postat av: Hilkka

Ville bara säga HEJ! Du tar jättefina bilder. Hoppas ni har det bra!! Kram

2009-02-14 @ 10:39:47
Postat av: Bengt Källvik

Önskar er en jättefin alla hjärtans dag, men också alla andra dagar på året!!!

2009-02-14 @ 13:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0