Bröllop!

En liten kort rapport om bröllopet då!
Det var sååå fint och högtidligt och festen efteråt var KANON!
Tror aldrig jag har haft så roligt på ngn fest tidigare...:))
Vi var kvar till sist, kom hem vid tre-tiden.

Tänkte bara visa "Bröllopskyssen":


Istället för risgryn blåste vi såpbubblor över brudparet....mkt trevligare!


Vill oxå visa hur fint de (med hjälp av släkt o vänner) hade pyntat den

hyrda salen.....i vanliga fall är den urtrist, men bruna stolar och bord,

randiga långgardiner osv :




Nu trodde ni säkert, att ni skulle få sen några roliga kort på mig när jag festar
loss....men nääää, så kul ska vi inte ha...:))

Kramar


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej! Tänkte att det är väl bäst att skriva några rader här så att A blir nöjd! ;-) VIsst va det en riktigt lyckad dag! Dom va såååå himla fina, och festen va kanon! Till och med jag, men min mage, dansade ju heeela natten! (vilket jag fick lida för dagen efter...) :-)

2009-08-03 @ 20:11:32
Postat av: Anonym

Lisa: Jooo, nu är A nöjd säger han....:))

Kram

2009-08-03 @ 20:44:34
Postat av: L

Jag kan riktigt se mellan raderna vad trevligt Ni hade det. Så fina brudparet var, men så skall det ju vara. Ha det så bra min vän o var rädd om Dig Kramen

2009-08-03 @ 20:46:52
URL: http://lillami.wordpress.com
Postat av: Hilkka

Vad bra, att festen var så lyckad. Man behöver ha riktigt roligt ibland. Salen såg väldigt romantiskt ut. Det blir säkert ett underbart minne särskilt för brudparet. Festar loss-bilder på dig och A hade varit skoj att se.. men den som lever i hoppet... ;)

2009-08-03 @ 21:05:18
URL: http://stunden.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha! Jag Skitkul hade vi! Bilderna på dej när du festar loss kanske kommer i min blogg... Hehe...

2009-08-04 @ 00:07:26
Postat av: Svägerskan Lena

Det såg verkligen trevligt ut.Så fin dukning.

Åsa,lägg ut bilderna du.HIHI

2009-08-04 @ 09:57:54
Postat av: Hilkka

Själv har man blivit så dammig, minns knappast hur man gör på fester, så jag uppskattade några festbilder i studiesyfte ;) Nåå Sylvia, vill du visa vägen? =D =D

2009-08-04 @ 14:42:07
URL: http://stunden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till er alla: Haha....näää, jag tror inte det blir några bilder när vi festar....tror inte du Åsa vill lägga ut några heller.....FÖR DÅÅÅÅ lägger jag ut bilder på DIG....hihihi....

Kramar

2009-08-04 @ 15:29:37
Postat av: Svägerskan Lena

Jaha,lägger en ut bilder så kanske vi får se alla,då?HIhi

2009-08-04 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0