Påskhälsning

Hej på er igen...ja, nu är det påsk och det kommer nog inte att bli några inlägg
här i bloggen under helgen.
Så detta är min påskhälsning till er!
Jag pyntar inte mkt men tänkte visa er ett par saker iaf:



Kommer ni ihåg vinglasen som jag köpte på loppis?
Jag fyllde dem med stenar i samma färg och satte i blommor från en trasig
ljusmanchett...tyckte det blev rätt fint!
Sen får jag hitta nåt annat att sätta i....kaktusar kanske....

Ja och sen:



Mitt påskris...utan vatten eftersom det finns allergiker i familjen.
Flaskan har Ante målat för ca 5 år sedan, och de små käringarna har jag
själv virkat på den tiden jag fortfarande gjorde sånt....de var sju st från början,
men de har succesivt försvunnit under flygturerna till Blåkulla...:)))

Sist men inte minst:



GODISSKÅLEN!!!!
Jag kan inte fylla den mera för då äter barnbarnen (och även  de vuxna barnen)
ihjäl sig.....bättre att fylla på eftersom.....
Lägg oxå märke till den fina glasskålen som är efter min mormor...jag är hemskt
svag för målat glas!

I morgon kommer dottern Isabell med sin familj....och sen går det i ett med massor
av roliga saker och umgänge med släkten!
Rapport om detta kommer senare.

Och till sist : Här kommer massor med påskpussar "från oss alla till er alla"...både
till er vi känner och till alla goa nätvänner!!


Kommentarer
Postat av: Isa

Va? Ingen nötcreme???? besviken

2009-04-09 @ 18:54:52
URL: http://litslena.blogg.se/
Postat av: Mor

Jodu Isa.....nötcemen finns i skåpet, annars äter

ju DU upp den direkt...:)))

Kramar

2009-04-09 @ 19:51:09
Postat av: eva

vad fint du har pyntat. vi har också ris utan vatten pga allergi :-)

ha en underbar påsk vännen...

kram

2009-04-10 @ 07:19:41
URL: http://overlevaellerleva.blogg.se/
Postat av: Ia

Ha en underbar påskhelg själv Eva....kram

2009-04-10 @ 09:42:11
Postat av: Ulla

Glad Påsk och ha det så bra.

2009-04-10 @ 22:15:34
Postat av: Ia

Ulla: Påskpussar till dig och Sture....:))

Kycklingen du skickade på mobilen var jättekul!

2009-04-10 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0