Trötter!

Just nu är jag ungefär lika pigg som dvärgen Trötter *gäsp*!
Bara några ord innan jag hoppar i bingen.
Fick idag tid för njurröntgen den 7 okt, det gick ju rätt snabbt
tycker jag.
Att jag är så trött beror på, att jag inte somnade förrän vid
halv fyra inatt....hade ont i sidan och blev orolig att det var
ett njurstensanfall på väg. Är livrädd att det ska komma ett..:((
Anders var iväg och köpte mer färg till skåpen....då visade det
sig, att vi fått fel färg förra gången....det var väggfärg tjejen gett
oss!!!
Inte undra på att det var svårt att få snyggt och att ytan var så
matt......
Ante sover här inatt...Henke o carina firade 6-månaders för-
lovning och ville väl mysa ifred. Ante har inte sovit här på en
vecka så vi tog honom gärna....
Nu ska jag krypa ner bredvid honom och förhoppningsvis
sova gott...i morgon kommer syrran B på fika.
Natti, natti.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0