Inte nu igen



Jaha, inatt var det klippt ...njurarna började spöka igen!
Som tur var, så blev det inte lika illa som sist, men sova gick ju inte
så jag har varit jättetrött idag....sov en stund på soffan så nu är det
bäst att jag sitter uppe tills jag är riktigt trött.
Nog är det något som är fel med mig, tur jag har tid på rtg om en
vecka....sen får vi se om det blir vidare utredning eller inte.
Anton sover här inatt, det är väl mysigt att bli ompysslad och få
vara liten ibland.....för det mesta är han så "stor" nu, slut på gosande
och pussar. Nu är det tjejer, frisyr och "häng" på byxorna *suck*

Sätter in ett gulligt kort på lilla Saga....det är praktiskt med dusch
men ibland är det mysigt att bada oxå.....:)))

Måste berätta vad Ante sade häromkvällen.
Jag berättade om en mailvän, vars barnbarn brukar komma och
städa åt henne. Tänkte att han kunde tänka till lite och erbjuda sig
att hjälpa mig.
- De är så snälla mot sin mormor, sade jag.
Vet ni vad skitungen svarade?
- Ja, det skulle jag oxå gärna vara...men min mormor är tyvärr död!

Jag kunde inte låta bli att skratta....numera kan han svara för sig  och
man pratar inte ikull honom så lätt.

Det var allt för idag det....kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0