Ingen Big Bang!

Eftersom man vaknade upp i morse och fortfarande levde,
så hade tydligen experimentet ,med  små partiklar som ska
krocka i en lång tunnel ,lyckats!!
Ingen Big Bang, tack o lov.
Ett försök att återskapa processen när universum skapades
sägs det.
Till vilken nytta??!!
Antar att det är en prestigesak för forskare och vetenskaps-
män....en "fjäder i hatten". Har svårt att tänka mig någon
praktisk nytta av försöken.
Svarta hål ska det tydligen bli oxå, vad ska man göra med dem??
Fylla dem med ngt kanske *fniss*?
Det går väl långt över mitt förstånd antar jag....

Hörde av en kompis idag, om ett fräckt bedrägeri.
En ensamboende, äldre man fick besök av två yngre kvinnor.
Den ena slängde sig över mannen, började kyssa o smeka honom,
den andra gick in i köket och stal hans plånbok....sen avvek de
snabbt!!!
Eftersom mannen är alkoholiserad, så tog det en stund innan han
insåg vad som hänt, och det var ju iaf för sent.
Han vägrar att polisanmäla saken, kanske av rädsla för att inte
bli trodd pga att han hade druckit....
Nu har jag dörren låst hela dagen och kommer inte att öppna
för någon okänd.....varken man eller kvinna!!!
Detta hände bara några km härifrån.
Usch!!!


Dags att hoppa i loppelådan...kram!







Kommentarer
Postat av: Lisa Clettborn

Usch va läskigt... Bra att du håller låst om dig! :-) Kram

2008-09-11 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0