Resa till K-stad och funderingar...




Hej på er!
Först en bild på barnbarnet Anton när han målar kylskåpsmagneter till sin mamma...visst har
han ett härligt leeende????!!

I dag har vi varit i Karlstad och handlat bäde det ena och det andra....skor till mig, ryggsäck,
gips, formar och magneter till barnbarnens pyssel.....
Vi kom hem rätt sent och har nu ätit resterna av gårdagens rotsaksgratäng med köttfärs
....gottigott!!

Nu ska det snart bli dansband på tv, hade tänkt att vi skulle stuffa runt lite...men Anders
påstår att hans ben är alldeles utslitna...:))))
Får väl se om jag kan locka honom till en dans eller två.....

Hörde just på tv , att man har klippt av de nyfödda barnens navelsträngar alldeles för
tidigt ......de missar viiktiga stamceller och annat.....
Hmmmm, vad och vem ska man tro på????
Det som gäller som sanning ena dagen, är rena döden den andra....:((((
Man blir alldeles "yr i luvan" som en nätvän uttryckte det!

Nu har oxå ytterligare en ung flicka mördats....vad är det som händer???
har det alltid förekommit, utan att man fått reda på alla fall, eller har sexbrotten
ökat???? Mördar förövaren oftare sitt offer nu ?????
Varför går dessa brottslingar fria, även om de tidigare har fällts för sexbrott???
Är det vikigare att pedofiler/våldtäktsmän får leva ett bra liv, än att skydda ev.
framtida offer????
Ja, frågorna är många och JAG har inga bra svar......

Ha nu en skön kväll...kram

Kommentarer
Postat av: Lena Hultén Wilson

Hej Ia.Såg att du tittat in hos mig..Jättekul. Har nu läst din blogg också..du är inte så dålig du heller precis.Du har ju en del smärta och ont du också. Hoppas din röntgen är ok.ALltid kul att upptäcka nya bloggar..Har läst en del och tagit bort en del..och lagt till en del..Din lägger jag också till så jag kan läsa den. Hoppas vi "ses" snart igen..Kram lena

2008-10-19 @ 01:43:06
URL: http://turnip-fossilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0