Kalas och hemsk värk!

Ja, idag blev det 30- årskalas för systerdottern Åsa...jättetrevligt var det!
Alltid kul att träffa hela släkten och se hur de små barnen växer.
Åsa har haft svår ångest över att passera 30-strecket, men hon vänjer sig
snart....:))))
Man är ju inte äldre än man känner sig....så jag är en sjukpensionerad
20-åring med förslitningsskador och annan skit.....

Sen ikväll har jag fått gräsligt ont i nacken, eller över den kotan där nacken
övergår i ryggen...hajar ni?
Jag är svullen långt ner på ryggen och kan knappt röra mig...:(((
Jag mår ju alltid bättre på sommaren och får en massa konstiga symptom
när kylan kommer krypande...usch!
Har preparerat mig med Ipren och hoppas jag får sova inatt...fast eftersom
värktabletter gör minimal nytta så har jag inga stora förväntningar på sömn.

Anders har ägnat en del av kvällen åt att täta mushål.....vi har haft små möss
springande överallt härinne! Visst är de söta men jag vill inte ha dem runt
benen eller i sängen tex.....
Bakom vår kyl/frys hittade vi ett nygnagt hål, som Anders nu har tätat....

Vad kallt det har blivit helt plötsligt, i dag haglade det nåt alldeles hemskt här
så larmet på bilen gick igång. I norra Värmland har det visst snöat idag t.o.m.
Usch, vill inte ha vinter......

Har blivit utmanad av en nätkompis, men det tar jag i morgon!

Ha en skön natt alla och sov så gott...kram 


Kommentarer
Postat av: Marina

Usch!!Möss och råttor är något som jag inte gillar..SKönt att dom är igen satta igen..För det räcker väl med en karl i sängen...

2008-10-30 @ 18:53:29
URL: http://http//marinasblogg.se
Postat av: Gunsan

jo snö fick vi allt också oki det fick ju inte ligga kvar.. håller med om att det känns ur kallt nu innan man har vant sig vid kylan! ja det är tråkigt men vi bor ju i ett vinterland,,, kram

2008-10-31 @ 10:11:32
URL: http://gunsanmyself.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0