Fredag IGEN!

Nåt lurt måste det vara, vart tar mellandagarna i veckan vägen??

I dag har jag varit till stan och köpt lite saker+ mat till julpaketen.
På "Saker o ting" köpte jag tandborstar, tvål, hårpynt, sudd o
läppglan...när jag sade att jag skulle skicka det till lettland fick jag det
GRATIS!!
Har ni hört en så snäll människa...man återfår tron på den mänskliga
rasen när man upplever nåt sånt...fast gå nu inte dit och gör samma,
då anar hon nog "ugglor i mossen"...:))
Ugglor i mossen förresten, var kommer det ifrån?
Får nog googla på det sen...
När jag kom hem var det inte lika kul...det satt en halvdöd mus i en
fälla i köket, den sprattlade med benen när jag skulle ta ut den.....och
iiiiiiii...jag kunde bara inte slå ihjäl den heller!!!
Jag ringde Carina och hon kom hit och hjälpte mig..
Det hade ju varit mest barmhärtigt om jag gjort det själv direkt...
men det GICK bara inte...sorry lilla mus!!!

Ha en fin fredagkväll alla...kram


Kommentarer
Postat av: Marina

hua

2008-10-31 @ 21:45:06
URL: http://http//marinasblogg.se
Postat av: Lena Hultén Wilson

Hej Ia..Nu ÄNTLIGEN har jag hunnit ikapp alla bloggar sen jag kom hem. Jag kan inte se alls vad bilderna är för nåt i din tävling..tycker d är jättesvårt..hahaha..Vet hur d känns m värken kära du. Jag använder en del salva Deep HEat..ungefär som tiger balsam. Känns skönt ibland. Tar inte bort all värk men skönt som sagt. Hoppas du får ro inatt..Kram Lena

2008-11-02 @ 21:15:12
URL: http://turnip-fossilla.blogspot.com
Postat av: Bella

Vad fint av dig att skicka paket till behövande. Snällt också av hon i affären att skänka varorna.

Lycka till med detta.



Det gör absolut ingenting att du inte gör någon utmaning. (jag har inte så många att utmana heller) Så nästa kommer jag inte att skicka vidare. Men just nu har jag en till på min blogg som är mycket snällare och mycket lättare. Du har redan uppfyllt det mesta där.

Ha en underbar början på nästa vecka och jag hoppas din värk ger med sig.

Snäll-kramar från mig.

2008-11-03 @ 01:52:20
URL: http://blogg.passagen.se/bellanoire/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0