Rivet skinn!

I dag blev jag klöst av en vildkatt!
Det går ju några vilda katter här som jag brukar mata, skulle slänga ut
en smörgås och Mamma Mu (döpt av Ante) slog till med tassen för att
ta mackan.
Kruxet var bara, att jag inte hann släppa den utan blev klöst på tummen
....ganska djupt är det, hoppas verkligen att det inte blir infekterat!
Men med min otur så är det väl just vad det blir...:((((

Har oxå varit hos syrran B och fikat idag, var rätt länge sen jag var där
och hon var ledig idag. Det var trevligt.....

Ante sover här inatt.....Henk o Carina skulle till K-stad och handla till
grabbarnas rum och Ante hatar att gå i affärer....så han stannade här.
Skulle hjälpa honom med matteläxan.....själva talen var ju inga problem,
men hur 17 skulle de ställas upp???
Det liknar ju inte alls hur vi gjorde på min tid...på stenåldern alltså...:)))
Det borde räcka med att svaret är rätt tycker jag, det visar ju att ungen
kan räkna ut talet iaf.
Någon form av uträkning kanske måste vara med oxå, men eftersom 
uppställningen har förändrats hur många ggr som helst undet MITT liv
så borde alla sätten vara bra....

Nu ska jag sova...natti

Kommentarer
Postat av: Ulla

Ja dom säger att arga katter får rivet skinn ler hoppas verkligen inte att det blir infekterat.

Hoppas du haft en bra dag.

2008-11-04 @ 16:37:07
Postat av: Lena Hultén Wilson

Hej Ia..JAG KAN Inte låta bli..."arga katter får rivet skinn"..fniss.Du la nästan orden i munnen..Hoppas förstås att d går bra o inte blir infekterat. Har en liten katt här..Men aj så vassa tänderna o klorna är. Fy för attan. Min katt hemma i UK leker också..Men han har lärt sig att vara försiktig me klor o tänder. Varit dimmigt här idag.Lite rått.Men har tagit en lång promenad ändå. Skönt med rätt kläder. Ha det gott.:KRam Lena

2008-11-04 @ 21:20:01
URL: http://turnip-fossilla.blogspot.com
Postat av: Marina

Hoppas att det inte blir infekterat!!

Åh du jag levde inte på stenåldern och fattar inte heller dagens uppställningar!!:-)

Ha en jätte bra dag!

2008-11-05 @ 07:09:26
URL: http://http//marinasblogg.se
Postat av: Hilkka

Hej! Hoppas det går bra med tummen. .. Vi skulle räkna en grej i telefon; Bengt o jag.. och jag tänkte varför gör han inte som jag säger, och han fattade nog inte alls va jag höll på med.. tills jag fattade att vi har helt olika uppställningar. Vore kul att veta va som gäller idag.. har ingen aning. Annars allt väl där... hoppas jag.

Jag har missat dina fototävlingar, blir det några nya? ;) Ha en jättefin kväll! kram Hilkka

2008-11-06 @ 18:29:37
Postat av: Susana

ja katter kan sätta sin spår på en, men dom är mysig djur, ha en go helg

2008-11-07 @ 10:09:36
URL: http://oldss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0