Full rulle under helgen....:)



Ja, här har det varit full fart under helgen....:)
På bilden syns våra barnbarn Freja O Saga + bonusbarbarnen Robin o Jonte!
Barnen har haft jättekul under helgen, Anton o Livan har ju oxå varit med, men
saknas på bilden.....
Freja har sovit två nätter i Brosäter, hon o Robin är "ihop" nu...ivrigt påhejade
av Anton.....(som sms:ar flitigt med sin tjej Lina)...de barnen...:))
Det har varit en mysig o trevlig jul....på julafton var alla barn+ barnbarn här på lunch
....jättekul!!
Sen har ju dottern I med familj åkt runt o kikat hemma hos bröderna...medan vi
vilat upp oss lite mellan varven....*fniss*

I dag skulle vi egentligen hälsat på hos min systerdotter Jessica och beskådat
hennes nya bebis...men tyvärr blev vi dåliga nästan allihop.....feber, hosta, snuva och
allmän trötthet.....usch!

Imorgon bitti åker Isabell m familj hemåt...har svår separationsångest just nu, men
Freja kommer hit på sportlovet igen.....

Jag har slarvat svårt med att skriva i mina vänners bloggar under helgen, men det
blir nog bättre under veckan.....förlåt allla....'bugar med knäppta händer*

Nu ska jag leta upp något att knapra på.....natti!







Kommentarer
Postat av: Bella

Tyckte jag läste någonstans att du fyllt år. Stämmer det? I så fall vill jag gratulera dig på födelsedagen.

Dessutom har du fått en utmärkelse på min blogg. Helt frivilligt att anta den naturligtsvis.

Önskar dig ett Gott Nytt År också. Kram

2008-12-29 @ 02:07:47
URL: http://blogg.passagen.se/bellanoire/
Postat av: Anonym

Hej vännen..kul du är tillbaka igen.Klart man har annat att göra än att blogga hela julen. Hoppas att allt är bättre med snuva o hosta osv. HÄr är d fint och kallt. Underbart för omväxlings skulle me minusgrader och rimfrost i träden. Tjockare kläder så går det bra..Vi hörs..Kram Lena

2008-12-29 @ 19:38:38
URL: http://turnip-fossilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0