Tisdagkväll!

Ja, inte har det hänt särskilt mkt idag.
Anders slipade taket i duschen i kväll eftersom det blev fel
färg på lasyren....jisses, vad slipdamm det blev!!
Hela badrummet + Anders själv var helt täckta.....det tog
lång tid innan vi fått bort allt.
Nu behöver jag iaf inte städa badrummet mer denna vecka.
Badrummet är snart helt klart nu, ny lasyr i duschen +
lister är allt som återstår....och snyggt blev det (om jag får
säga det själv alltså)!!!
Sen är det kökets tur.....

Jag läste om "Arboga-morden".....den tyska tjejn blev väl fälld
även om hon inte är dömd än.
Men jag tycker det är så mkt konstigt i detta fallet.
Jag FATTAR bara inte hur man kan begå mord, UTAN att det finns
ett enda spår av DNA????
En sak till, som jag tycker är konstig, är att hon kan vägra en
konfrontation.....har man verkligen rätt att göra det när man är
misstänkt för ett mord??
Nu ska hon genomgå en sinnesundersökning och det är väl
rätt...ingen person vid sina sinnens fulla bruk, gör en sådan sak.
Bedöms hon psykiskt sjuk, så slipper hon väl ut efter några år
tyvärr....jag tycker det är fel.
En människa som tappar kontrollen över sig själv på detta sätt
kan göra det igen i en viss situation....det är ngt riktigt galet i
deras hjärnor. Detta tror jag inte går att behandla bort men där
finns det många som tror annorlunda.....
Usch ja!
Nu ska jag föröka sova...natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0