Klart!

Efter sju sorger och åtta bedrövelser, så är badrummet äntligen klart
....hurra!!
Lång tid har det tagit och dyrt blev det.....men vad snyggt det blev...
Nu står köket på tur.

I dag har jag ränt runt på alla möjliga ställen, så jag är rätt trött.
Har ju inte så mkt krafter numera och sista halvåret har det gått
rejält utför....ont, ont, ont, men värst ändå är den förlamande
tröttheten som inte går att vila bort....skit!!!

Iaf var vi hos Fia och tittade hur hon har det i sitt lilla gårdshus,
det var ganska mysigt faktiskt.
Sen var vi på loppis och på hemvägen besökte jag apoteket,
biblioteket och en "prylaffär"....pust!!

Angående "Arboga-mordet" så fortsätter underligheterna!
Nu ska rättegången (kanske) göras om pga att en nämndeman
uttalat sig olämpligt....är dessa personer väldigt dumma tro??
Nog måste de veta, att de inte får säga vad som helst till media.
Man tycker om inte annat, att folk skulle lära sig av andras
misstag....men nääädå!!
Nu måste kanske barnens anhöriga genomlida allting ännu
en gång. Hur ska de orka?

Klockan är mkt och bingen väntar....natti....

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vad härligt att det är klart! Härhemma råder febril aktivitet nu (städning, allmän uppsnyggning och stränga förmaningar riktade mot barn och äkta man), på torsdag kommer filmteamet med mig hem från skolaniiiiiihhhh

2008-08-29 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0