En solig dag på folkracebanan

Godafton!
Ja, inte blev dagen som vi hade hoppats....:((
H körde drygt ett varv och sen var tävlingen över för hans del!
Bensinpumpen gav upp, och trots alla försök till reparation så
ville det sig inte...tråkigt...
Eftersom lille Gubben min var funktionär så fick vi ju stanna kvar
ändå....och Henke fick vara publik istället.....det var en härlig, solig
dag så det var inte direkt ngn uppoffring.
Syrran B var oxå där, så vi kunde ju prata och diskutera allt som
hänt sen vi sågs sist...:)))
Nu har vi ätit lite gott och kopplar av vid Tv:n.
Inga svenska framgångar i OS idag tyvärr....bara bakslag!!
Mkt åsikter om brottningen och Aras protest mot domare och
mygel....själv anser jag att han gjorde rätt...ibland måste man kanske
stå upp för sin åsikt och vad man anser vara rätt...även om det svidet.
Det är tydligen allmänt känt, att just i brottningen är det mkt
"köpta" domare och osportsliga intriger...så stå på dig Ara!!!
Visst är det tråkigt, att idrotten har blivit alltmer en fråga om politik
och pengar......långt ifrån den tanken som var från början.
Ha en skön kväll och kramar!

Kommentarer
Postat av: Elle

hej min vön! nu ska vi se om jag fastnar här..L

kul att veta att Du besöker mej ..även om Du inte kan skriva ngt... men... vad kan det va´för fel tro??? Blev glad att höra från Dej!! men Du , inte är jag så bra på att sända mail jag heller , så det så.. ha ´det nu så bra ..så tittar jag snart in till Dej igen.. Kram, Elle

2008-08-17 @ 08:54:51
URL: http://metrobloggen.se/vardagslivetmitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0